Twój koszyk jest pusty ...
» Zwroty i reklamacje

Nasze hity

Poznaj naszą firmę

Oglądaj nasze video

Paczkomaty

Paczkomaty InPost

Ankieta

Jak trafiłem/trafiłam na POPATO?

  • Poprzez wyszukiwarkę internetową
  • Poprzez strony społecznościowe
  • Znajomy/znajoma polecił
  • W inny sposób

Zwroty i reklamacje

ZWROTY – PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY.
 
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
 
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
 
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować SN Design Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie przy ul. Szyszkowa 28, 02-285, adres e-mail popato@popato.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – np. za pośrednictwem pisma wysłanego pocztą lub pocztą elektroniczną.
 
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
 
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
 
SKUTKI OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
 
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
 
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
 
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres SN Design Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie przy ul. Szyszkowa 28, 02-285 niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
 
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
 
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
 
REKLAMACJE

Co podlega reklamacji?
Reklamacji podlegają wady prawne i fizyczne rzeczy.  Reżim odpowiedzialności sprzedawcy w języku prawniczym nazywany jest „rękojmią”.
 
Jak należy rozumieć wadę fizyczną rzeczy?
 
Wada fizyczna rzeczy polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli rzecz: nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; nie ma właściwości, o których sprzedawca zapewnił klienta; nie nadaje się do celu, o którym klient poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; rzecz została wydana Klientowi w stanie niezupełnym.
 
Kiedy sprzedawca odpowiada za wady rzeczy?
Sprzedawca jest odpowiedzialny za tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
 
Kiedy można złożyć reklamację?
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy klientowi.
Czego może domagać się klient?
Jeżeli rzecz ma wadę, klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie wymienimy wadliwą rzecz na wolną od wad albo wadę usuniemy. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniana lub naprawiana albo gdy nie uczyniliśmy nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
 
Jeżeli rzecz ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
 
Konsument może zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę.
 
Termin rozpatrzenia reklamacji?
Rozpatrzymy Twoją reklamację w terminie 14 dni.
 
Zapraszamy do lektury Regulaminu!
 
Przejdź do strony głównej
MASZ PYTANIA? Zadzwoń: +48 22 822 50 90 / +48 601 212 478 lub napisz: popato@popato.pl
Copyright © 2014 SN DESIGN. All rights reserved.
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).